Wij zijn Loek en we vinden dat AOV advies veel beter en inzichtelijker kan zijn.
Hoe we dat doen leggen we hieronder graag uit.
Een goed AOV advies begint met inzicht. Wat gebeurt er nou precies als je arbeidsongeschikt wordt? Wat is er al geregeld en wat niet?
En waar moet je nou precies op letten bij een AOV? Wij Zijn Loek heeft jarenlang geschaafd aan een zo goed mogelijk adviestraject zodat we zoveel mogelijk duidelijkheid en inzicht kunnen geven in jouw persoonlijke en zakelijke risico's.
Draag je als kostwinnaar de zorg voor je gezin? Wat gebeurd er in jouw bedrijf als je ziek bent met je opdrachtgever(s), omzet en medewerkers. Op welke kosten kun je besparen als je langer ziek bent?
En als je al jaren niet ziek bent, is die verzekering dan nog nodig?
Op al deze vragen hebben onze AOV specialisten een antwoord.
Nadat we samen je ideale AOV hebben gekozen kijken we goed naar alle bijkomstige zaken waar je op moet letten. Zijn er mogelijkheden om eenvoudiger geaccepteerd te worden? Is alles in je aandeelhoudersovereenkomst goed geregeld op dit vlak, en zijn er nog aanvullende dekkingen nodig? Ook kijken we samen of er kortingsregelingen zijn waar je gebruik van kunt maken. We begeleiden je vervolgens zo soepel mogelijk door het acceptatietraject, zodat je zo snel mogelijk duidelijkheid hebt.
Het belangrijkste onderdeel van je AOV moet dan echter nog komen, namelijk het onderhoud.
Elke twee jaar nemen we automatisch contact met je op om samen te zorgen dat je AOV zo goed mogelijk blijft aansluiten bij jouw situatie, en dat je steeds de beste deal krijgt. We hopen het natuurlijk niet, maar mocht je ooit arbeidsongeschikt raken dan zijn we er juist op dat moment ook voor je. Zo kun je met een gerust hart ondernemen.
Interesse
Hebben we je interesse gewekt? Door je gegevens hiernaast achter te laten nemen wij vrijblijvend contact met je op om de voordelen voor jouw kantoor te bespreken en houden we je doorlopend op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen.